Nuffnang

Saturday, October 22, 2011

Kembali Tak Selamanya


 بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum...

Akhirnya perkara yang ditakuti berlaku juga. Kalau korang ingat tulisan ini, tahu maksud saya. Saya dah tak boleh nak kemaskini blog seperti dahulu. Ni saya kemaskini blog di pc orang. Maknanya saya ikut emak ke sekolah sebab nak pinjam menaip di pc sekolah. Sungguh kasihan betul saya.

Apapun saya terima dengan fikiran terbuka. Dalam tak dapat nak melayari internet, dapatlah deria berfikir dengan tajam dan fikir masak-masak nak sertai satu pertandingan ni. Korang tanya pertandingan apa kan? Nanti saya dah siap buat dan pos pada blog, korang tahulah nanti pertandingan apa. Ni belum siap pos sepenuhnya untuk peraduan tersebut. Harap dapat siapkan dalam keadaan mencabar. Baru terasa keseronokan nak buat pos tersebut apabila nikmat pc sendiri ditarik.

Ok itu sahaja nak tulis. Jumpa lagi. Maaf kalau ada blog saya tak singgah. Masa tak mengizinkan. 


12 comments:

zareliqa afiqa said...

oowhh~ pc kak wina semput rupanya.Ingatkan g mana lama tak hapdet.heee :D
Okeyh..harap pc akak cepat elok ye.
Jaga diri jugak jiranku!^.^

yusuflaili(Goku) said...

salam;
kita buat sekadar yang termampu..!!

aamalinaazman said...

hayoooo
rindunye dengan akak
T______T


ari2 tunggu akak dtg ke kedai
wuwuwuw
akak!
moge dipermudahkan semua urusan akak ye..


take cre akak!

maszull said...

assalamualaikum wina...kesian nyer nape PC wina tu....pertandingan apa yg wina nak masuk ni cuba cite sikit hehehe...:)

IAMZAILIEN said...

ok jumpa lagi dalam next story

Ummi_R❀salici❀us said...

salam..
lama tak singgah sini, k.wina..header agak lewat sikit ya...

Syazana Zainn said...

aik nak masuk pertandingan master chef malaysia ke kak?

kan akak suke tgk master chef..hihi

btw, pape pun gud luck tau :)

Mama atiyyah said...

ooo...pc problem k??ciannnye...arp2 cpat la pc ok smule ek.....

abghani said...

saya simpati

Jajas said...

pc rosak ke?

beli la yg baeu...hehe

IAMZAILIEN said...

kene ganti baru lah tu.....kalau tak hidup tak keruan

Anonymous said...

good luck akak dengan pertandingan itu