Nuffnang

Monday, February 28, 2011

Saya Suka Masuk Peraduan dan Memperkenalkan Peraduan Mari Membaca

Assalamualaikum...

Bertemu kembali. Rasa lega sangat sebab dah poskan 'Peraduan Mudah Menang Harian Metro' untuk minggu ke-4. Ingatkan nak pos lepas solat Asar tapi cuaca panas menyebabkan saya menangguh untuk menghantar peraduan selepas Maghrib. Tengok-tengok mak dah poskan. Terima kasih mak. Sesiapa yang berminat dan rajin membaca Harian Metro boleh lagi sertai kerana minggu ini (minggu ke-5) adalah minggu terakhir peraduan. Sila kumpul soalan bermula hari ini sehingga Ahad.

Petang tadi berjalan-jalan mencari blog best. Tetiba sampai kat blog ini. Blog ini ada buat peraduan gift to give. Ini bagi sesiapa yang suka membaca atau ulat buku macam saya, bolehlah masuk peraduan ini. Peraduan Mari Membaca. Saya teruja juga nak masuk, tengok-tengok tarikh akhir 28 Februari. Uwaa, saya terlambat. Bukan terlambat sangat tapi saya ni suka ambil masa tulis nak fikir, nak kena ada gambar buku yang kita ulas. Hadiah menanti adalah buku yang kita nak. Nak tahu lebih lanjut, klik sini ya. Saya terus menyatakan hampa di kotak jerit (shout box) suruh pembuat pertandingan (seorang Dr) tu lanjutkan tempoh pertandingan atau buat secara bulanan. Dalam hati sedih gak tak dapat masuk. Lepas tu Dr tu cakap akan diteruskan. Yahuu, gembiranya sungguh. Tadi sedih sempat pergi makan kek kejap sambil fikir-fikir rasa rugi. Hehe kini tidak lagi. Jadi sesiapa yang berminat TERUTAMA ULAT BUKU, sila klik tau.

Best tau sebab boleh hantar penyertaan seberapa banyak yang kita nak. Maknanya boleh la korang minta buku pelbagai dekat tuan punya peraduan tu. Haha. Ok sila jenguk.

Jumpa lagi.






No comments: