Nuffnang

Thursday, January 20, 2022

Bungkusan Dari Lahad Datu, Sabah

 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Hampir ke pukul 11 pagi semalam, ada bunyi motor tiba depan rumah. Belum sampai ke pemandu, emak terlebih dahulu ambil. Nampak tulisan Gdex. Agak mesti Puan Amie yang poskan. Hehe tapi peliklah masa saya tengok status masih di LD semasa cuti Thaipusam jadi saya agak lewat dapat. Tidak sangka cepat juga sampainya.

Hari ini baru berkesempatan buka. Kemas cara Puan Amie bungkus. Mula-mula nampak bungkusan kelabu. Beg kanvas nipis bertulis Stanton Hotel.

Bungkusan Kelabu


Buka lagi, ada 2 beg plastik. Bungkusan pertama mengandungi:
  • Buku 'Kembara Hikmah'
  • Beg Duit Kulit Lembu Bentuk Ikan
  • Rantai Kunci Kota Kinabalu
  • Kerongsang

Bungkusan ke-2 mengandungi:
  • Kain Batik Corak Asli Borneo
Puan Amie tahu saya suka hijau.

Ikut Jam: Rantai Kunci, Buku 'Kembara Hikmah', Kerongsang, Beg Duit Kulit Lembu Bentuk Ikan Dan Kain Batik


Hadiah sempena saya jadi antara 10 orang paling aktif komen pada tahun 2021.Haha suka saya. Semua unik.

Terima kasih Puan Amie.

33 comments:

Puan Hazel said...

Tahniah NA!
Comel purse duit syiling tu :D

nohas said...

Alhamdulillah, tahniah!! comel2 belaka hadiahnya..

AiniHalim said...

Tahniah NA..comel-comel hadiahnya

Warisan Petani said...

Alhamdulillah
Rezeki dapat hadiah

Suria Amanda said...

Tahniah jugaaaa....sama- sama dapat hadiah kan...

Ammi said...

kain batik tu nanti boleh pakai boria dgn SA...

Syu Deris said...

Tahniah NA. Comel2 hadiahnya.

Azhafizah MN said...

Cepat sampainya tu.Wahh..banyaknya hadiah dari Kak Amie. Semuanya berseni. Suka gak dapat hadiah macam ni. Alhamdulillah..tahniah kak :)

mama tisya said...

tahniah...mcm2 adiah dpt tu

mama sara nur @ Cik Nor said...

tahniah
rezeki

Seri Kandi Di Tanah Jauhar said...

Jauh betul tahun dia, tu... tahun 3021, hehehe.

Saya pun dapat hijau.

SalbiahM said...

typo tu 2021 patutnya. hehe. saya pun dapat. belum sempat buat entry.

mummy_ayu said...

alhamdulillah..congrats dear. ramai yg update dpt hadiah dr kak Amie :-)

Hanafi Abdullah said...

Tahniah mendapat rezeki yang cukup hebat..


ada ralat dalam artikel : "pada tahun 3021"

syuhada salleh said...

wahh tahniah.. syu pon tgh menunggu ni. hehe

Amie said...

Syukur Alhamdulillah. Kiriman sampai dengan selamatnya.

Ujie Othman said...

Wah NA…dah boleh buat sudut khas koleksi hadiah dari rakan blogger ni. Macam-macam dapat. Tahniah 👏🏽

EmpayarUtama said...

Wah banyak tul koleksi hadiahnya

norhidana said...

Wahhhh dana dah sampai jugak tapi belum buka... banyak betul isinya kak oi, memacam ada kan

Abam Kie said...

tahniah diatas kejayaan menjadi pengomen tegar. keep it up!

Ana Jingga said...

alhamdulillah NA rezeki sahabat maya kan.. :)

Mrs. A said...

Alhamdulillah rezeki.
Hadiah nun dari seberang lautan ya

fairus said...

Alhamdulillah.. Tahniah..

Kak Feni said...

Alhamdulillah. rezeki tak pernah salah alamat.

Elly Matin said...

ALhamdullilah. Rezeki

babYpose said...

MashaAllah, Alhamdulillah rezeki, menarik semua hadiah-hadiahnya.. Tahniah NA. Moga bertambah rezeki buat pemberi dan penerima Aameen
YRA.

Aisya Ismail said...

Alhamdulillah rezeki.

Gustyanita Pratiwi said...

selamat kak na...aku suka dengan dompet ikannya...nampak cute sangat ^^

mamapp said...

Wah mcm2 ada. Tahniah na

Farrah MF said...

Wah, meriah betul pemberian Kak Amie!
Tahniah! Comellah beg ikan tu...

nayfatimahrasyid said...

Rezeki👏👏

Atiqah Najihah said...

Alhamdulillah, tahniah kak wina! ;)

✿Cik Cappuccino Latte ✿ said...

Tahniah .