Nuffnang

Friday, April 22, 2022

Jumaat Ke-3

 بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...

Tengok-tengok 10 Ramadan terakhir. Cepat masa berlalu.

Waktu ini kena tingkat lagi ibadah? Boleh ke? Harap boleh. Rasa sudah pada tahap maksimum.

Pada sisi lain, adik nombor 3 sudah balik dari luar negara setelah 2 tahun lebih tidak dapat pulang. Hehe tidak puasa kut mereka itu. Tengah tidur. Kasihan penat mereka berjalan jauh dengan masa berbeza.

Oklah itu sahaja hendak coretkan. Jumpa lagi.

21 comments:

dear anies said...

misi mencari lailatul qadar sudah bermula

SalbiahM said...

selamat memecut ya. semoga dapat bertemu malam lailatul qadar

Warisan Petani said...

Selamat beramal 10 malam tetakhir

nohas said...

semoga kita terus istiqomah..semangat!!

Nur said...

Wah, meriah raya NA sekeluarga nanti, 2 tahun adik tak balik.
Semoga kita istiqamah dalam menunaikan ibadat.

Azhafizah MN said...

InshaAllah...Alhamdulillah, lebih meriah raya bila ramai yang balik.

babYpose said...

Seronok dapat berkumpul dengan adik sekian lama tak jumpa kan..selamat berubadah, moga dipermudahkan urusan. Aameen.

Carneyz said...

Semoga berjumpa dengan malam lailatulqadar. Seronoknya dapat beraya dengan adik beradik apalagi yang dah lama tak jumpa.

Hanafi Abdullah said...

teruskan ganda ibadah kita..

in shaa Allah pasti boleh

dear anies said...

kejap je nak jumpa jumaat ramadan terakhir..

Puan Hazel said...

Bertambah meriahlah raya tahun ni ye NA :)

Mrs. A said...

InSyaAllah.
Semoga bertemulah hendakNYA dengan malam lailatul qadar

mama sara nur @ Cik Nor said...

Kan sekejapp je rasa masa dah penghujung ramadhan

Nina Mads said...

sekejap sudah nk habis sebulan berpuasa

mama tisya said...

bila adik di perantauan pulang ke tanahair..pasti meriah raya thn ni sbb lama dh tk blk kn...smoga amal kita smua diterima minggu akhir ramadhan dan bertemu lailatulqadar..aamiin

Ako Retna said...

Selamat Hari Raya NA :)

fairus said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin

Yaya Mohd said...

salam aidilfitri =)

Ujie Othman said...

Alhamdulillah...dapat berkumpul setelah lama tak bersua muka, tentu seronok dan lebih meriah.

Mbul Kecil said...

Indahnya saat saat terakhir ramadhan dan hari raya Idul Fitri. Bisa kumpul adik yang lama tak berjumpa terpisah negara...^^

I am LZ said...

Alhamdulillah masih diberi kesempatan melaksanakan puasa di bulan Ramadhan.. Semoga kita dapat berjumpa lagi di Ramadhan akan datang.. Selamat Hari Raya Aidilfitri NA..