Nuffnang

Monday, June 20, 2011

Peraduan...Bila Nak Menang Ni?



Assalamualaikum...



Selamat pagi dan selepas ini saya nak tidur. Dah gosok gigi, teringat nak kemaskini blog sekejap. Tengok ada komen. Patutlah hati digamit untuk membuka blog. Panggilan pulau rupanya. Harap saya membantu yang bertanya dengan memberi tips atau anda berpuas hati dengan jawapan saya berikan.



Alhamdulillah borang Peraduan Cari Cantum Menang Minggu Ke-5 dah isi lengkap. Hanya menunggu untuk diposkan. Sama ada emak atau abah yang akan poskan. Wallahua'lam. Letak di tepi mesin jahit. Hehe. Manakala peraduan lain, 2 penyertaan kena sertakan bukti pembelian saya dah pos petang semalam. Ni saya isi awal-awal. Pos semasa temankan mak buat salinan dan jalan-jalan TESCO, mak nak cari orang baiki jam. Mak nak berkursus Selasa ini. Jadi memang mak membuat persediaan, pergi tengok kasut, cari orang baiki jam malahan nak cari baju batik KURUNG siap! Hehe... ini untuk makluman adik saya, M kalau dia baca. Mak simpan minyak wangi yang M kasi dalam tempat simpan barang buat sembur penyaman udara kasi wangi semedang. Hehe, sila jangan lupa beli lagi minyak wangi yang tiada alkohol untuk Along (saya la) sebab Along punya minyak wangi tanpa alkohol dah nak nyawa-nyawa ikan *kalau M transit kat Dubai*



Ok berbalik kepada tajuk. Bila NAK menang? Itu kena tanya Allah. Utamanya ialah terus berusaha masuk peraduan dan jangan putus asa. Apapun saya gembira masuk peraduan ni. Satu terapi bagi saya. Memandangkan saya mempunyai masa lapang yang banyak, eloklah sertai peraduan. Untung sabut timbul. Alhamdulillah. Pentingnya USAHA dan restu mak abah.



Selamat maju jaya bagi yang ada hobi sama dengan saya. Jangan sedih ok. Kita berusaha Allah tentukan. Jumpa lagi.



P.S: Dah mula hujan lebat dan bunyi guruh. Seronok tidur ni.



P.S.S: Apabila sudah berusaha, jangan lupa berdoa dan bertawakal. Yakin Allah akan makbulkan permintaan kita.


1 comment:

Firdaus Life said...

gud luck kak wina. semoga menang contest ni