Nuffnang

Thursday, June 9, 2011

Saya Tengah Menyampah Dengan Blogspot dan Windows



Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum...

Selamat malam Jumaat. Hai apa khabar? Malam ini nak tulis ringkas aje sebab perasaan ini rasa mendung lepas muka depan Windows saya bertukar warna menjadi hitam legam. Rasa tak seronok pula. Malas betul nak lihat, rasa nak menjauhkan diri untuk melihat Windows yang hitam itu buat seketika sehingga perasaan kurang senang itu hilang.

Keluar ayat Windows Tak Asli pada anak panah merah

Perasaan ini pernah juga menyerang apabila blog saya macam 'berpanau' putih selepas blogspot semput. Memang menyampah tengok dan memang tak buka-buka pun muka depan blog itu. Kalau saya nak tulis saya masuk dari belakang iaitu pemuka 'dashboard'. Kalau nak balas sapaan kotak jerit, pergi ke laman kotak jerit bukan ke muka depan blog. Jadi memang takdelah saya dapat selalu melihat peta dunia pada blog sebab nanti perasaan seronok hilang bila tengok panau-panau pada blog itu. Hodoh. Lambat blogger ni tak betulkan semula. Lama dah buat aduan.

Semalam kerana nak menggantikan tandatangan 'wombatME' yang hilang pada tulisan lama-lama, saya buang yang tak keluarkan imej dan ganti yang lain. Senang. Itupun buat pada pos-pos popular. Nanti apabila saya ada perasaan, saya betulkan yang lain.

Ok semua terima kasih kerana membaca luahan saya ini. Jumpa lagi.

P.S: Rasa macam nak naik angin aje.

No comments: