Nuffnang

Monday, June 20, 2011

Saya Ditinggalkan...Ringkasan Hari Ini



Assalamualaikum...

Apa khabar semua? Harap sihat dan ceria hendaknya. Sambungan internet streamyx saya rasa makin lama makin teruk. Tak laju seperti dahulu. Takkanlah kenalkan perkhidmatan baru, perkhidmatan lama tidak diendahkan atau kualiti tidak dijaga? Patutnya awak kena kekalkan perkhidmatan terbaik supaya pelanggan tak lari. Bayangkan saya tengok siri 2 Masterchef episod 80 tak lepas dari malam tadi sebab internet yang tak stabil dan lembab sangat. Sabar jerla.

Esok mak akan berkursus, tinggalkan saya dengan abah berdua hingga hari Khamis. Saya terfikir nak keluar jalan-jalan ke JJ beli bahan-bahan nak buat lasagna. Hehe. Masalah saya ni jenis malas keluar rumah sorang-sorang kalau tidak terpaksa. Harap-harap bersemangat nak keluar untuk beli. Pelikkan? Kalau orang lain pula tiada masalah nak keluar berjalan.

Peraduan Cari Cantum Menang minggu ke-5 dah hantar. Tidak sabar menunggu keputusan pemenang. Kalau saya dah tahu siapa pemenang, saya akan tulis. InsyaAllah. Tunggu dan lihat.

Akhir sekali nak ucapkan terima kasih kerana sudi membaca tulisan saya. Jumpa lagi.


No comments: