Nuffnang

Tuesday, June 7, 2011

Tulisan Ringkas Menyatakan Terima Kasih

Assalamualaikum...


Selamat dinihari. Tulisan pendek sebelum tidur. Saya ingin menyatakan bahawa saya dah RAJIN MENGEMASKINI BLOG. Keterujaan untuk menulis, berkongsi apa-apa yang saya rasakan, mencoretkan peristiwa yang saya alami dan perkara-perkara yang menarik hati saya. BANYAK perkara saya boleh luahkan. Harap-harap saya akan terus istiqamah menulis dalam blog.


Semua ini pun faktor sokongan pembaca blog saya dari dalam dan luar negara, yang letakkan pautan blog saya dan ada yang ambil tulisan saya dan tidak lupa memberi kredit kepada saya. Terima kasih.


Tidak lupa penyumbang kewangan Nuffie saya. Terima kasih daun keladi. Moga Allah balas kebaikan anda.


Saya berharap saya dapat meningkatkan mutu penulisan saya supaya ia menarik ramai orang membaca tulisan saya. Saya percaya dengan cara tersebut menarik pembaca setia yang tidak akan hilang. Saya tahu sebab saya suka baca blog yang mempunyai penulisan yang menarik dan sentiasa menunggu kemaskini daripada blog tersebut. InsyaAllah. Masih jauh lagi perjalanan yang perlu saya lalui kerana tulisan saya menurut salah seorang pembaca blog saya terlalu serius/skema. Membaca tulisan saya membuatkan dia nak tidur. Hehe. Tak dapat nak menolong. Apapun saya cuba longgarkan sedikit gaya bahasa apabila datang mood. Tak janji la eh sebab saya menulis memang begini. Apapun terima kasih sebab baca.


Ok itu aje. Jumpa lagi.


No comments: