Nuffnang

Monday, August 15, 2011

Hidangan Berbuka Puasa Pada Ramadan Ke- 15

Assalamualaikum...

Ketika saya menaip ini, lebih kurang 45 minit nak berbuka. Alhamdulillah, baru selesai masak. Jadi ada masa senggang.

Hehe sahaja nak tanya pembaca blog, berdasarkan gambar di bawah, apakah menu berbuka saya pada hari ini?

Sebahagian Bahan Untuk Menu Hari Ini. Teka Jangan Tak Teka

Ok rasa semua tahu kut apabila tengok sebahagian bahan-bahan yang ditunjukkan. Nanti tiada aral saya akan tunjukkan makanan tersebut yang telah siap dihidangkan dan resipi sekali.

Jumpa lagi. Selamat semua. Selamat berbuka pada kaum Muslimin dan Muslimat.






13 comments:

TYNTHA LANA said...

spagetti!!! lama tak buat! hahahaah. wahh, nak masak gak la malam ni,hehe. terliur lak, spageti pun ado lgi ni ha,hahaahha

NA said...

@Lana: Wah Lana suka spagetii juga eh? Haha mesti selalu makan ni ada stok spageti :)

SoLy SoLicious said...

spagetti... yum3

NA said...

@Soly: Baru jer lepas makan. Selamat berbuka :)

Ummi said...

yup~! spagetti!

fatynadia said...

masak spagetti! NAk resipi pliss!

NA said...

@Ummi: Betul.

@Fatynadia: InsyaAllah akan poskan resipi.

abghani said...

dlm bln posa ni dh 2 x aku buka spageti

NA said...

@Abgghani: Wow bro, isteri buat ke? Hehe bagus tu.

aimie amalina said...

wah2..spageti kah?
ajennye die amik gambo ye..

NA said...

@Mimito: Lama tak letak gambar yang baru ambil. Hehe azam nak letak gambar setiap pos jadi kena ada gambar baru :)

GaRy™ said...

spaghetti ke ni?... huhuhu....

NA said...

@Gary: Yer betuuuulll