Nuffnang

Saturday, August 13, 2011

"Kad Raya + Duit Raya Fairus Ibrahim"


[SEGMEN TELAH DITUTUP!!!!]

Assalamualaikum...

Saya ditanda (tag) Mama Maszull untuk sertai cabutan bertuah. Memenuhi permintaan mama yang baik hati saya sertai. Jika untung sabut saya, rezeki dapat kad raya dan duit raya akan berpihak kepada saya.

Ok pertama memahami apa yang perlu dibuat. Kena teliti supaya ikut syarat.

Pertama suruh tampal kain rentang pada tulisan "Kad Raya +Duit Raya Fairus Ibrahim". Selesai.



Kedua sudikan ikut (follow) blog dia dan blog Cikgu Fiqrie (penganjur duit raya). Ok

Tag 3 rakan. Saya pilih mereka bertiga ni sebab rajin ikut segmen/GA. Tak berani nak tanda (tag) sebenarnya. Hehe. Takut ada orang tak suka ditanda. Sapa-sapa nak buat tapi saya tak senaraikan tu bagitahu saya yer, lain kali saya tanda anda pula :)





Tambahan tag ke 4: Ummi. Masuk blog Ummi nak pergi tanda (tag), tengok-tengok dia dah kena tanda dengan orang lain dahulu. Maka terpaksa ubah sebab tak pasti undang-undang tag ni boleh ke 2 orang berbeza tag pada satu orang?

Keempat, dia suruh pautkan kain rentang dengan pos dia pasal GA. Ok sudah. Klik kain rentang kat atas tu untuk ke segmen tersebut. Kalau malas ke atas.

Akhir sekali pos pautan yang dibuat ke ruang komen penganjur. Ini akan dibuat lepas pos tulisan ini.

Tarikh tutup: 21 Ogos 2011. Undian melalui random. Hadiah diposkan pada 22 Ogos 2011







8 comments:

Ummi said...

Salam kak wina...

hehe dah kena tag ea...
thanks ya nak tag ummi..tak kesah pun kena tag :D

NA said...

@Ummi: Asal tag Ummi tapi tengok Ummi dah kena tag dengan orang lain. Boleh ke 2 orang tag orang sama?
Hehe. Terpaksa tukar tadi tag tu.

-wina1979-

Harisya Diary said...

tengs..klu sempat isya join..

NA said...

@Harisya: Takpe tarikh tutup ada seminggu lagi

maszull said...

salam wina coz sudi join sekali yer...:)

NA said...

@Mama Maszull: Pening sedikit nak buat tanda (tag) Pertama kali buat macam leceh.

zareliqa afiqa said...

Kak Wina~ Iqa dtg nie..ehee :) thanks yer sebab tag Iqa.
InsyAllah Iqa join keyh^^

NA said...

Zareliqa: Hehe takut gak Iqa tak suka :)