Nuffnang

Tuesday, August 9, 2011

Akhirnya Dinanti...Penentuan Juara Masterchef Australia Siri 3...Jeng-Jeng

Assalamualaikum...

Tengah tengok Masterchef Australia siri 3 untuk akhir! Haha rupanya Kate dan Michael yang bertarung.

Baru tengok pusingan pertama. Ada 3 pusingan ok. Setiap pusingan ada mata. Pusingan pertama sediakan 20 markah maksima. Pusingan pertama masak ikut tiap langkah. Langkah pertama pilih protein apa yang nak dimasak, kedua bahan sampingan macam lemon, sayur-sayuran dan bahan perasa. Eh sambung balik. Lepas tu di stesyen ketiga pula masak. Pusingan 1
Kate: 7+8=15
Michael: 8+9=17
Pusingan 1: Michael menang.


Cetakan Skrin Di PC Papan Tanda Markah Pemenang Pusingan 1


Pusingan ke-2 pula nak tengok.

Nanti saya kemaskini siapa pemenang apabila dah habis tengok. Siapa peminat siri ini? Korang agak siapa yang menang? Hehe.. Ke korang dah habis tengok? :P Jangan bunuh keterujaan saya.

Dah habis tengok. Nak tahu pemenang? Boleh klik di sini


9 comments:

maszull said...

salam wina: wahhh teruja mama nak tahu sape yg menang...:)

abghani said...

fuh...teruja sungguh

NA said...

@Mama Maszull: Ok mama nanti saya kemaskini beritahu pemenang :)

NA said...

@Abgghani: Minat juga ke? Terima kasih yer :)

aimie amalina said...

hehehe
suke ah tu..
kikiki
mesti akak teror masak nih!

NA said...

@Mimito: Teror? Haha...Pandai tengok masak jer :P

fatynadia said...

mesti best kan. saya tak sempa t tengok pon tapi memang suka rancangan masakan.

muz said...

takkan tak pandai masak kot, saya pandai masak maggi 2 minit...hehe

NA said...

@Fatynadia: Asyik tengok, kadang-kadang kasi idea kat akak untuk sama masak tapi mengubah sikit resipi


@Muz: Hehe boleh masak sikit-sikit. Oklah tu masak maggi