Nuffnang

Sunday, August 7, 2011

Tidak Disangka


Assalamualaikum...

Selamat petang semua. Baru dapat berkesempatan menulis blog. Semalam balik kampung lagi tidur sana. Selalukan saya ni kemaskini pos waktu malam-malam atau waktu hampir sahur jadi takde la yer semalam punya.

Apapun terima kasih pembaca/pelawat yang masuk blog tuan tanah ni walaupun tiada pos baru. Nanti rajin-rajin takde benda nak buat, godeklah tulisan lama saya yer.

Lagi satu terharu la si Harisya ni nak kemaskan blog saya ni. Wah rajin dia menghulur bantuan. Saya ni pula tolak sebab belum masa lagi nak tukar. Hehe lagipun saya ni orang yang kinestetik, orang yang bergantung pada perasaan dan lambat sedikit nak terima perubahan. Kena bersedia mental dahulu. Harisya, kalau Kak Wina dah selesa dengan idea perubahan blog, Kak Wina datang minta tau siap dengan spesifikasi: warna dinding blog, warna kotak jerit, peta dunia kena ada dan lain-lain. Kedudukan setiap perabot. Macam cerewet lak saya ni? Cerewet ke camtu? Haha taklah. Dah minta insyaAllah saya akan terima lepas tu.

Ok nanti saya sambung menulis malam atau waktu hampir sahur nanti. Jumpa lagi. 

P.S: Selalu malam dan dinihari kelajuan internet sangat bagus untuk tulis dan berjalan-jalan ambil angin di blog orang. Lagipun tenang nak membaca dan komen :)





10 comments:

Harisya Diary said...

hehehehe..sayang kak wina..hehe.. ouh, nt kak wina mimpi nak tukar, isya tukar k? hehe..kak wina, tengok header n kesuluruhan blog isya..oke tak? dah tukar cikit

NA said...

@Harisya: Takpe ke Kak Wina minta macam-macam kat Isya suruh ikut spesifikasi?

Aha nanti Kak Wina tengok jap lagi.

maszull said...

salam wina..: wah wina x ada sehari ramai yg cari yer...

siap ada yg oper diri nak watkn layout baru lg tu...

selamat berbuka yer...:)

NA said...

@Mama Maszull: Tulah terkejut bila buka blog ni. Hehe kena wat selalu pengumuman camni kalau tuan blog takde baru takde orang cari. Hehe. Selalu pergi mana-mana takde rancang awal-awal tu kadang-kadang pos takde blog ni.

aimie amalina said...

akaka!
mimi dtgg..wiwiwiw...rindu akak jugak!
huhuhu..bizi beno die ye..hehehe....
x pe2..selalu jek mai singgah sini..heee =_=

camat buke akak!

yusuf Laili said...

salam ramadhan;
Tak semestinya kita menghadap blog saja..kena juga buat benda lain..apa2pun kita faham..

NA said...

@Mimito: Haha sibuk balik kampung jer.

@Yusuf: Yup bukan menghadap blog je tapi blog ni satu keseronokan dan asyik juga. Terima kasih faham.

nuRuL haNis said...

yalah wina, kita berblog ni nak cari kepuasan. =)

abghani said...

kg kt ner..

NA said...

@hanis: haah :)

@abgghani: Di Kampung Chenaga, Repah, Tampin N9