Nuffnang

Tuesday, August 9, 2011

Maklumat Buku Kisah Orang-Orang Yang Makbul Doanya



Assalamualaikum…

Sebelum ini saya ada kupas pasal buku ini. Jadi nak tulis balik beserta maklumat lengkap supaya sesiapa yang berminat nak cari. Dalam buku ini ada kisah ketika orang-orang soleh berdoa, keadaan mereka dan doa mereka yang boleh kita amalkan. Bolehlah kita buat panduan dan baca doa yang mereka amalkan.



Tajuk: Kisah Orang-Orang Yang Makbul Doanya

Penyusun: Abu Afifah

Penerbitan:  Pustaka Al Shafa Sdn. Bhd.

Harga: RM9.00

Mukasurat: 142

Jumlah Kisah: 63

ISBN: 978-983-159-201-4







12 comments:

aimie amalina said...

weee
akak ade ke bukunye?
kalo dekat mest pnjam dh..heeee

NA said...

@Mimito: Ada. Leh je

botol said...

dkt mph ader jual x??

maszull said...

salam selamat pagi...dah sahur?

membaca itu bagus utk mendalamkn ilmu pengetahuan kita...:)

NA said...

@botol: Tak pasti pula tapi boleh tanya penjual di sana. Terima kasih bertanya. Ni beli di pesta buku :)

NA said...

@Mama Maszull: Dah mama. Aha ni cadangan buku kalau mereka yang nak beli buku. Betul tu membaca lah walaupun baca blog. Hehe.

abghani said...

jiwa rasa tenang kalau dpt baca buku.

NA said...

@Abgghani: Haah rasa teruja

syahira said...

Alhamdulillah semoga kita mendapat manfaat dari cerita ini Insyaallah.. ^_^

The Perfect Muslim ™
http://theperfectmuslim.blogspot.com/

NA said...

@Syahira: Terima kasih yer. Selamat datang :)

yusuf Laili said...

Salam;
kalau ada masa aku akan cari buku tu.

NA said...

@Yusuf: Ok :)