Nuffnang

Friday, August 19, 2011

Pengubat Rindu



Assalamualaikum...

Lebih kurang sehari tak menulis di blog. Ambil rehat buat aktiviti lain pula. Terlalu asyik dengan blog pun tak boleh juga kan? Jadinya ambil kesempatan membaca buku pula untuk isi otak dan memenuhi hobi memasuki peraduan. Bilalah nak menang ni?!

Terima kasih yang datang melawat ketika saya tiada. Nanti saya terjah balik blog anda semua. Hehe waktu saya takde ni ramai pula dari ip luar masuk blog ni. Korang perantau ke? Rindu dengan makanan Melayu yer? Hehe pos tentang makanan memang laku untuk dilihat. Takpe nanti saya tepek lagi gambar-gambar makanan lain pula. Esok saya balik kampung lagi. Muahaha. Nanti ada makanan yang sedap dan agak-agak melegakan kerinduan korang saya letak.

Maknanya Sabtu saya tiada di sini. Maka tiada pos baru agaknya. Ahad baru balik. Jumpa lagi. Nanti saya pos cerita menarik lagi.

P.S: Korang nak gambar dodol betul-betul yer? Maaflah saya tulis dodol tu untuk 'doodle'. Nanti saya tepek gambar dodol yang sebenar :) Maaf zahir batin. Jangan marah saya letak dodol lain sebelum ini.

Pengubat Rindu Pagi Raya: Soto, Kuih Bakar, Rendang Dan Masak Lemak



13 comments:

schaze zainn said...

soto!

dah lama tak makan tau..huhu

aimie amalina said...

ayooo
besnye nak balik kg sokkk
kg akak kat ne?
hehehe
wee..
rindu akak nanti...hehehe
leklok ye!
bawa cerite bebanyak

NA said...

@Schaze: Ala cian Schaze.

@Mimito: Kampung Chenaga kat N9 jer. Lebih kurang 45 minit boleh sampai dari Melaka. Hehe. Ok nanti bawa cerita menarik :)

maszull said...

salam wina...selamat bercuti di huju ng minggu yer...
balik kg kirimla slm kat org2 kg ...

semoga hepi selalu...:)

Ummi_Rosalicious said...

teringin soto laa.... huhu~~

kak wina masak ea...kuah macam pekat ja...apa resepinyer...hehe

botol said...

sedap nyer soto...hehe...
xsabar nak raya nih,.hehe

nuRuL haNis said...

betullah wina...seharian menghadap blog, xbleh tahan. byk lg benda lain WAJIB buat...=)

abghani said...

klu blk repah via smpang 4 mesti lalu depan rumah aku.

GaRy™ said...

hahaha.. kadang2 berblog ni memang memenatkan.. rehat2 la dulu k?.. hehe..

fatynadia said...

saya suka soto! hehe

NA said...

@Mama Maszull: Alamak mama lupa nak kirim salam.

@Ummi: Letak santan pekat dan cair :)

@Botol: Hehe lama tak nampak awak botol? :)

@Nurul Hanis: Hehe utamakan apa yang patut. Nanti sambung balik blog.

@Abgghani: Ye ke? Kampung mana?

@Gary: Haah memenatkan. Tak sangka pula hehe.

@Fatynadia: Hehe samalah :)

botol said...

Biase lah kan..nak dkat raye..bz ckit..hehehe..

NA said...

@Botol: Takpelah sibuk pada perkara yang baik :) Eh terlupa nak balas komen awak ni. Bila tengok balik baru perasan.