Nuffnang

Monday, August 8, 2011

Adab Berblog... Kena Rajin Berinteraksi Sesama Blogger



Assalamualaikum...

Alhamdulillah dapat juga pendapatan terumpuk Nuffnang. Ingatkan saya belum layak lagi. Yelah trafik tak tinggi macam penulis blog lain. Saya perasan apabila saya aktif dan berinteraksi dengan blogger lain maka mudah jalannya. Sebenarnya saya cuma ikut saranan google cara berblogging dengan betul (kira boleh kata adab berblogging kut?)Elakkan kena penalti kerana google adalah sumber utama trafik. Jadilah seorang yang peka dan mengikuti apa yang boleh/tidak boleh dibuat dalam blog. Kalau tidak pasti boleh tanya google. Aha itu gunanya enjin pencarian tersebut. 

Kepada pembaca, saya minta maaf kalau ada membuat anda terguris perasaan atau kecil hati dengan saya. 

P.S: Tak boleh jadi kera sumbang :) Yer saya dahulu kurang bergaul dengan blogger lain tapi apabila baca artikel di google buzz tu terus ubah cara. Hehe. Yelah saya ni ambil masa nak sesuaikan diri.








Tag also: Tips untuk dapatkan pendapatan terumpuk (BE)

9 comments:

aimie amalina said...

haaaiiitt!
baek akak wina
nak jadi blogger beradab!
hehehe =)

akak..nak tedy tuu..hehehe

Jasman said...

Tahniah...

NA said...

@Mimito: Ambil je, salin gambar tu. Hehe

@Jasman: Awak pun tahniah :)

botol said...

terbaeekkk...keep blogging

GaRy™ said...

hehehehe... blog ni macam fb gak.. boleh beramah mesra... kena ikut adab tuh... hihii...
tahniah... gary tak tau lagi bila boleh dapat ni~.. T^T

NA said...

@botol: insyaAllah

@Gary: Saya rasa awak tak lama lagi. Awak rajin melawat dan ramai pengikut. InsyaAllah.

botol said...

amin..nnt bg nama n alamat k. =)

abghani said...

syabaz 2U.







* * * *

NA said...

@Abgghani: Kalau ada salah silap tolong tegur