Nuffnang

Saturday, August 13, 2011

Tolong Ingatkan Saya



Assalamualaikum...

Tolong ingatkan saya kalau saya menang peraduan ok. Saya nak beri hadiah tu pada emak. Emak yang selalu membantu saya, susahkan diri belikan setem, buat salinan borang dan pos. Saya ni cuma isi borang dan masukkan dalam sampul surat.

Emak yang mengambil berat semalam telefon ajak pergi klinik untuk selsema saya tak sembuh.

Kalau saya buat pos saya menang peraduan tolong ingatkan. Tanya hadiah tu nak bagi pada siapa? Takut lupa pula. Ok pembaca budiman.
Terima kasih. Jumpa lagi.

P.S: Pos automatik. 









7 comments:

maszull said...

salam bagus tu wina jadilah anak yg baik utk ibubapa nyer ya...:)

abghani said...

doa kena dlm hati

yusuf Laili said...

Salam;
peraduanyg mana satu??

maszull said...

salam wina mama dah tag wina dlm segmen ni jom join...

http://maszull.blogspot.com/2011/08/kad-raya-duit-raya-fairus-ibrahim.html

fatynadia said...

insya-Allah kak :) semoga berjaya!

aimie amalina said...

heee
hokey akak!
kalo dh mng jgn lupe bg tawu hokey!

NA said...

@Mama Maszull: Takde baik sangat pun. Oh dah tengok segmen tu. Nanti Wina buat.

@Abgghani: Okeh doa diam-diam :)

@Yusuf: Peraduan Nescafe Rumah Idaman

@Fatynadia: Amin amin

@Mimito: Ok :)