Nuffnang

Wednesday, August 17, 2011

Tiada Kata: Kad Raya Pertama Daripada Seorang Penulis Blog :)

Kad Raya Pengganti Diri




Dalam Kad Raya: Ucapan Penghantar
Terima kasih Botol :)



15 comments:

abghani said...

aku punya blum sampai lagi.

aimie amalina said...

waaaaaa
akak winaaa
dah lame sy x dpt kad aye..
huhuhuh...

NA said...

@Abgghani:Kad raya daripada botol kan? Apsal tak sampai lagi eh?

NA said...

@Mimito: Tulah Kak Wina pun lama tak dapat kad raya. Apabila aktif berblog tahun ni baru dapat :)

maszull said...

salam...wah wina dah dpt kad hari raya la...

bestnya...:)

NA said...

@Mama Maszull: Alhamdulillah. Hehe nanti mama pun dapat dah menang GA :)

nuRuL haNis said...

rindunya zaman kad2 raya ni...hehe! Tahniah ye wina. ^___^

GaRy™ said...

hahaha... jangan lupa servis kereta sebelum balik beraya!! dapat dari saper ni..?

schaze zainn said...

rasanya tahun ni schaze tak dapat kad kot..hihi xP

NA said...

@Nurul Hanis: Terima kasih.

@Gary: Itu abah saya wat Gary.

@Schaze: Hehe Schaze kena masuk GA untuk dapat kad raya :)

botol said...

wah,,,bangga nye,,hehehhe...

fatynadia said...

dapat kad raya lah paling excited kan kak. hehe kalau just sms kurang sikit keterujaan dia

NA said...

@Botol: Ada pun, ingat hilang :)

@Fatynadia: Tu pasal, takde media yang dapat gantikan kad raya :)

botol said...

ade je..hehe...gantung kad raye tuh..hahah

NA said...

@Botol: Sayang nak gantung. Suka simpan buat koleksi dan kenangan :)