Nuffnang

Friday, August 12, 2011

Tunggu Sekejap


Assalamualaikum...

Saya sebelum ini ingat nak tulis pasal pengalaman puasa dulu-dulu (kenangan lama) dan pasal saya di KLIA semalam yang menyebabkan saya senyap kejap waktu siang. Sekali saya ada hilang sesuatu pula ketika nak menulis blog. Beria-ia saya cari benda hilang tu sambil-sambil masuk blog orang. Jadi perasaan nak menulis hal tu tiada kerana gangguan perasaan tak tenteram. Lagipun tulisan yang saya nak buat tu panjang dan kena bagi tumpuan.

Maka tunggu yer. Nanti saya tulis. Sekarang ini saya nak  bagitahu pada pos ini saya dah jumpa benda yang hilang! Alhamdulillah. IzinNya. Beria-ia saya cari sambil komen blog orang. Itu yang lambat. Gembira dah jumpa. Dari pukul 11 sampai kul 3 pagi saya cari. Lama betul kan?

Jumpa lagi. Maaf zahir batin. Segala kesulitan amat dikesali. 

P.S: Macam-macam hal saya ni. Nasib baik perasaan nak komen tulisan orang lain tak terganggu.



6 comments:

aimie amalina said...

hayooo
apa yg ilang tu ye kak wina?
weee..camat sahur akak!
maceh dtg kejot..kikiki
mimi dh kekenyangn dgn asam pedas..kiki

abghani said...

setia menanti..nk tulis pos yg panjang tu...apa brg yg hilang

schaze zainn said...

takpe, nnt update satu2 oke.hihi

schaze pon dah lame tak update entry pengalaman mcm tu..xP

maszull said...

salam wina...apa nya yg hilang tu sampai berjam cari baru jumpa...:)

nuRuL haNis said...

salam wina...apa yg hilang tu? Lama benar cari? hehe...

NA said...

@Mimito: Ada pengikut ni hilang. Cari rupanya blog dia kena alih.

@Abghani: Selamat menanti

@Schaze: Terima kasih Schaze

@Mama Maszull: Cari pengikut yang hilang. Hehe Wina memang tengok semua yang ikut Wina

@Nurul Hanis: Haah lama. Pergi cari satu-satu.