Nuffnang

Thursday, August 4, 2011

Hadiah Yang Bermakna

Hadiah yang paling bermakna bagi saya ialah apabila didoakan kesejahteraan saya dalam diam-diam.

Jangan beritahu saya tau anda doakan saya :)






9 comments:

aimie amalina said...

akaaaaak!
mimi dtg ni..hehehehe
oooo..
okeh..
nak doakan utk akak ari2 ye =)
sahor2..hehehehe

NA said...

@Mimito: Syyy...Doa senyap-senyap jangan bagitahu akak. Haha bangun pun, ingatkan kena kejutkan :)

aimie amalina said...

La akak..
memang saya komen akak kol 4..kikiki
baru pas sahor ni..
hehhee
entri tu saya buat tadi sebelom tido..
hehehe..x lah..subuh kol 430 kaka.
sat2 lagi la tito..heheheh

NA said...

@Mimito: Ok Kak Wina tunggu nak sahur. Selamat solat Subuh yer.

maszull said...

slm Wina...semoga hidup didalam kesejahteraan yang lebih bermakna lagi...allhamdullilah...:)

NA said...

@Mama Maszull: Amin :) Terima kasih

Jasman said...

amboi...mcm nak suruh bg thu je kita doa dia...hehe
Selamat berpuasa...puasa penuh tau...haha

abghani said...

syyyy.....!!!tengah berdoa nie...utk kesejahteraan semua

NA said...

@Jasman: Yer secara tersirat tapi jangan beritahulah yer :) Lebih makbul dirahsiakan

@Abgghani: Syyy...Nanti jangan beritahu lagi tapi buat lagi :)