Nuffnang

Thursday, September 8, 2011

Ngomelan Spontan Khamis



  • Hari terakhir puasa ganti. Lihatlah dunia.


  • Rasa sunyi sepi jer dunia blog ni. Ramai yang takde ni.


  • Mahu beli seluar jeans baru. Berapa tahun tak beli.


  • Mahu buat pai epal lagi tapi bentuk pai epal McD.





12 comments:

aimie amalina said...

weeeee
byk tol die nak wat
aah kak..dunia belog dh sepi
huuu
sedih sy
akak jgn lari taw
nnti sy x de kwn..canne :(
huhuhu..
mimi bru beli sua jean offer..dah siap gunting, laboh no..n jahit dgn tgn sendiri..hahahaa..lawok je..=0}

NA said...

@Mimito: Hehe memang banyak nak buat. InsyaAllah tak lari mana. Tengok blog Mimito memberi semangat tau dengan tulisan-tulisan menarik. Hehe apsal beli yang labuh. Harap cantik terletak lepas Mimito jahit.

maszull said...

salam wina....wah abis pose 6 boleh sambut raya balik ye...:)

ramai ada disini win...

beli je apa salahnya...

best tu...jgn lupa pas kat sini ye...:)

NA said...

@Mama Maszull: Baru puasa ganti. Puasa 6 menyusul selepas itu. Ramai di sini, sini tu kat mana?
Nak pas kalau mama lalu Melaka. Hehe.

abghani said...

sluar jean saiz brp?

yusuflaili said...

Salam;
-bagus dapat habis puasa 6..selamat puasa 6.
-aku sentiasa ada di alam maya ni jgn risau...cuma entry jarang keluar BW tak pernah miss.
-Beli je kalau dah berkenan dihati..
-Alaa..bolehlah tu..sendiri yg buat.

Firdnurjue said...

yunk..jue pun hr last poce ganti..after nie baru menyusul poce 6 lak..InsyaAllah moga Allah permudahkan..:-D

Acik said...

wow .. sok raya eh?
komen anda dikomen balik, jom baca ...

GaRy™ said...

dah siap pai karang bagi gary rasa lak yer~.. hehehe~..

NA said...

@Abghani: Bro nak kasi jeans percuma ke? Hehe kalau bro nak kasi baru Wina beritahu saiz :)

@Yusuf: Baru lepas puasa wajib, sunat belum lagi.

@Jue: Ek moga sama-sama kita habiskan :)

@Acik: Ok terima kasih. InsyaAllah.

@Gary: Dah siap pun :)

Ezad Skytech said...

hee..nanti boleh la sambung raya hujung minggu ni kan kak...:)

NA said...

@Ezad: Haah,insyaAllah :)