Nuffnang

Thursday, September 22, 2011

Segmen : Zareliqa Mencari Blogger Pemarah



(Dah Tutup Segmen)
Assalamualaikum....



Haha tajuk gempak mula-mula tengok sebab setahu Iqa ni lemah-lembut tiba-tiba nak cari blogger pemarah. Selalu juga jengah blog Iqa sebab dia rajin buat dodol doodle. Malah pernah buat 1 untuk Wina. Blog dia pun memang cantik selalu dimekapkan.


Ek Iqa, Kak Wina nak sertai. Ok Iqa mencari 20 orang yang peramah sebenarnya. Siapa berminat boleh klik di sini atau pada kain rentang (banner) di atas untuk baca syarat penyertaan.

17 comments:

zareliqa afiqa said...

Kak Wina~ mekasih join.syg akak ketat2.muah2.ehee :D
Iqa pun suka dtg belog akak~weeee :)

NA said...

@Iqa: Hehe Iqa kan rajin buat dodol :P

Ummi_R❀salici❀us said...

umi tak peramah, umi pemarah hehe :D
gudluck yer kak wina...

NA said...

@Umi: Tak caya le Umi pemarah :P Terima kasih yer Umi.

Mama Atiyyah Umairah said...

dtg komen lgi....hehehee....cam nak join gk r..ase2 wa neh peramah ker pemarah erk???hehehee....

p/s...wah...dgn banggenye wa da list kan blog sis wina dlm my bloglist..:P

NA said...

@Mama Atiyyah: Mama Atiyyah kena buat tulisan macam Wina buat kalau nak sertai. Klik kat kain rentang (banner). Cepat tau 20 orang jer

Fahuna said...

Datang dari segmen yang sama :)
Salam perkenalan dari saya :D

http://fahuna.blogspot.com

Piweet said...

salam perkenalan ....sy jga dtg dari segemen ni...hehehehe

http://piweeteacher.blogspot.com

NA said...

@Piweet: Wah nama sangat comel

[sutera kasih] said...

salam kenal blogger pemarah..ehhh peramah hehe

NA said...

@sutera: haha salam perkenalan.

PeRmAtA bIrU said...

selamt berkenalan blogger peramah.. saya datang berkenalan nih..:)

Izzuddin Fauzi said...

Salam blogging dari saya :D Rajin2 la blogging untuk persahabatan :D

hnyyCHA said...

salam.selamat berkenalan blogger peramah dari cha :)

NA said...

@hnnyCHA: Nanti saya lawat blog awak. Terima kasih yer singgah.

shida'R said...

singgah dr segmen zareliqa :)

NA said...

@shida'R: Salam perkenalan.