Nuffnang

Tuesday, September 13, 2011

Susun Atur Komputer Peribadi



Assalamualaikum...


Ini sambungan tulisan semalam. Aha setelah puas memikirkan susun atur letak komputer sendiri di meja belajar saya dahulu yang berdekatan katil. Maka akhirnya kembali semula ke susunan asal iaitu cpu tu diletakkan melintang dengan skrin rata diletakkan di atas cpu tu. Waktu pakai memang tetikus tu diseret atas bantal dan papan kekunci saya letak atas riba. Senang nak layari dan taip. Amacam? Ok seperti digambar.

Memula Susun, Skrin Rata Letak Belakang CPU

Pandangan Dekat CPU Yang Selalu Glamour Kat Blog Saya

Susun Atur Waktu Komputer Tak Digunakan



P.S: Haha saya mungkin salah mengipas pada ruang kipas. Kita tengok nanti.


P.S.S: Mesti korang muntah asyik pasal komputer sendiri je saya cerita.


P.S.S: Masih tak puas hati sebenarnya susun atur camni tapi rasa ini yang terbaik.




10 comments:

abghani said...

klu letak cpu tu bwh meja nampak kemas cikit..tk npk wayar berselirat.

aimie amalina said...

hehehehee
xpe...komputer pon cite gak kan kak!
hehehe
oo...nape ye x ngadap ke belah sini
sebb x muat ye..
xpe2..try la dulu
kalo x selesa nnti ubah lain na..=]

NA said...

@Abghani: Ada gak terfikir bro tapi nanti cpu tu tak kena kipas.

@Mimito: Kalau Mimito nak tahu cpu tu asal ngadap ke depan tapi sebab suka tengak skrin dari tepi katil maka cpu pun ngadap ke katil. Muat.

yusuflaili said...

Salam;
Buatlah ikut sesedap rasa sendiri yang penting selesa.

NA said...

@Yusuf: Sudah tentu :) Nak tutup dah.

Terima kasih mereka yang komen. Nanti komen yang masuk akan dibalas kemudian. Jumpa lagi.

Cik Sara said...

Hehehe..sempoi.. Mujur laptop ni tak bercerai badan dengan keyboard..kalau dak, nak buat cenggitu juga.. Kalau tertidur pun, tidur dengan mouse n keyboard je..=D

maszull said...

salam wina...yer la kalau cpu letak bawah kn senang x nampak wayar die..
meja tu x boleh pusingkn ya win....

nak senang hadap pc sambil baring yer...:)

NA said...

@Sara: Haha tulah pasal.

@Mama Maszull: Tulah meja tu boleh pusing. Nanti fikir kalau sesuai. Terima kasih beri pendapat.

schaze zainn said...

setuju dengan abg hani

kalo letak bawah meja cpu tu lg cantik n kemas :)

NA said...

@Schaze: Ok Schaze.