Nuffnang

Monday, September 26, 2011

Macam-Macam Hal WiNaMe Ni




 بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum... Selamat malam semua. Sini hujan lebat gila sampai air hujan masuk ke kolong depan pintu bilik Wina. Basah gila. Lecak. Kolong ni kat atas supaya ada angin luar masuk. Takde gambar nak tunjuk nanti kalau ada Wina letak kemudian dalam tulisan ni.


Bulan Syawal dah nak habis. Wina dah gelabah nak puasa tak habis lagi. Tulah pasal kalau banyak berhenti puasa tak teruskan jadi bertangguh nak buat. Kelemahan saya ialah suka menangguhkan/melambatkan membuat sesuatu sampai akhir baru terhegeh-hegeh nak buat.


Lagi satu perkara, hari ini Wina asyik teringat memori lama lak. Kata-kata daripada seorang teman asyik teringat je. Rakan sekolah si Harima pun lama tak hantar emel kat Wina. Sibuk agaknya.


Hal lain, hujung minggu ni sepupu perempuan, Hakimah nak nikah di Kuala Selangor. Berjalan jauh lagi pada pagi Sabtu nanti. Takpe tidur je dalam kereta macam tak biasa buat.


Ni ha, sejak Wina buat kotak jerit tu kecil dan boleh buka serta tutup tu ramai tak perasan. Sampai ada yang beritahu ingatkan kotak jerit hilang. Ada jer sesiapa yang mencari kotak jerit (shoutbox) ada di sebelah kiri bawah senarai pengikut. Sila tinggal tapak sesiapa berkenaan. Komen lagi bagus.


Ok itu sahaja nak tulis. Jumpa lagi.



18 comments:

Ezad Skytech said...

mungkin ada yang tak perasan kot kak..sebab kotak jerit tu kat bawah sangat kot.. :D

NA said...

@Ezad: Terima kasih tegur.

maszull said...

salam wina...betul lah wina mama pun x perasaan bila baca n3 ni baru teringat yg shoutbox wina dah tukar...selalunya mama masuk terus shoutbox dulu kat situ tapi skg x perasaan...:)

NA said...

@Mama Maszull: Tulah pasal. Tapi dah letak atas sedikit daripada arkib tulisan.

zareliqa afiqa said...

Iqa carik sampai jumpa shoutbox tu baru keluar.ehee :D

p/s : kat cnie pun ujan lebat..tak taw bila nak benti.tp best jugak^^ hehe

mohdhazlan Dreadlock said...

shout lg besar lagi bgs ..:)

NA said...

@Iqa: Jom aa tido. Haha duduk bawah kolong sejuk gila.

@MohdHazlan: Jumpa dah kotak jerit? Selalu awak rajin jerit kan?

Izzuddin Fauzi said...

Bila mau kasi itu SB hidden punya tuto :D

NA said...

Izzudin: Kak Wina bukan pandai, tengok orang lain ajar.

Saiazuan said...

hmm jgn tangguh2 lagi dah tau next time, tak elok.. :)

Ummi_R❀salici❀us said...

sama la kita kak wina...
tunggu balik kampus nak puasa ramai-ramai, bila ada kawan2, lagi semangat nak puasa sampai habis, non-stop :D
alhamdulillah, habis sudah..

yusuflaili said...

Salam;
Tap janji ada..yela kadang masa kita kelang kabut sikit dlm seminggu dan ada masa kita relex..dan ada juga masa kita rasa mcm bodoh sikit.

abghani said...

oooo..suka buat keja last minit

Niena Pengembara Ilahi said...

tu lh,sedar atau tdk dh sebulan ramadhan tggalkan kta kn :(

aimie amalina said...

aiyaaaakk
ujan lebat ke akak
huuu
akakkkk!
sowee..bru berkesempatan mai sini
heeee
hayooo
ingt memori lame yeee
kite pon ade kwn name hakimah..
heeee

NA said...

Saiazuan: Tahu memang tak elok tapi buat juga.

@Umi: Hehe nak ada geng untuk sama-sama berpuasa tu yang seronok.

@Yusuf: Yup.

@Abghani: ----

@Niena: Tu pasal kelam-kabut.

@Mimito: Hehe sekarang cerah-merah. Oh takpe asal datang. Biar lambat asal selamat.

SoLy SoLicious said...

blog ni ade shoutbox ka? ehehee

NA said...

@Soly: Ada tu ha :)