Nuffnang

Sunday, September 11, 2011

Akhirnya PC Sendiri Dah Sihat



Assalamualaikum...


Penat betul baru balik pukul 8 malam tadi. Hari ini memang hari sepanjang masa di jalan raya sekitar Ulu Klang, Ampang Jaya dan Cheras. Dahlah jalan sesak. Balik Melaka pun lagi lama rasanya sebab ada 2 tempat kena singgah. Ditambah dalam kereta Innova tu saya macam sardin dengan Mak Lang, Uwan, Wan Nah, Y, Adiva, Amin (sepupu), tak lupa mak dan abah. Masing-masing pangku makanan yang dibawa dan saya pangku cpu takmo terhentak. Sakit oo memangku lama-lama benda berat ni. Kebas kaki. Apapun ini bermakna PC saya dah sihat. Hehe. Dah tengok tadi. Memula tak menyala gelabah konon salahkan ada waktu terlambung dalam kereta mungkin punca cpu takmo hidup. Sekali ada soket tak pasang. Wawawa gelabah. Apapun tengok sekejap lepas tu tutup pc sendiri sebab penat dan tidur jap tadi (lagipun dah dapat nasihat percuma daripada Uncle Duan suruh rehatkan pc kalau tak pakai)Maka gambar belum dimuat naik lagi. Sabar ok. Hehe tapi sebenarnya tak banyak pun. Bila dah jalan-jalan jauh ni, perasaan nak ambil gambar tu takde sebab faktor-faktor dinyatakan di atas. Tapi korang bayang jerla saya melalui masa yang panjang dengan makan. Hehe. Tak dapat bayang ke? Nak lukis tak reti.


Ok itu sahaja nak beritahu. Nanti kemaskini hal ini dibuat dari masa ke semasa. Jumpa lagi.

Gambar Arkib


P.S: Saya dapat duit raya. Terkedu dalam kepenatan.

12 comments:

zareliqa afiqa said...

uwahh..mesti pnt gler kan.kalau iqa mmg da skit kepala.
wee~dpt duit raya.hihi,iqa pun sama.masih dpt duit raya.smpai rasa malu plak nak amik.huhu=.=

NA said...

Iqa: Wakaka terpaksalah ambil kan, orang dah bagi. Walaupun kita kata takmo.

maszull said...

salam wina...wah dah siap pc wina yer..kiranya baru kuar sepital la ni...heheheh....

byk dpt duit raya...:)

NA said...

@Mama Maszull: Takdelah mama, sorang je kasi. Itupun Wina nak kecoh kan? Hehe. Takmo dah.

Ezad Skytech said...

mesti penatnya tak hilang lagi kan..? hee...

wahhh..best la dapat duit raya kan..(^^,)

NA said...

@Ezad: Memang tak hilang lagi. Entahlah rasa tak layak dah nak dapat duit raya sebab tu tak rasa seronok. Bukan tak suka pemberian orang cuma rasa tak layak terima.

abghani said...

lamanya pc dpt mc

merahitujambu said...

dpt duit raya?bestnya..lama x dpt dh duit raya...

jom buat kek untuk saya

http://merahitujambu.blogspot.com/2011/09/saya-nak-buat-kek-untuk-merahitujambu.html

yusuflaili said...

selamat sejahtera;
Betul tu rasa lain mcm kalau kita ambik..tak ambik takut org kecil hati pulak....

aimie amalina said...

pehhhhhh
jauh gile jalan..
disamping pc ye..
hehehehe
moge akak baek2 aje ye =]

GaRy™ said...

perghh.. berjalan sakan yer~.. nanti dah upload gambar roger2 tau.. nak tengok.. hihi~..

NA said...

@abghani: Takdelah bro,takde kesempatan nak ambil.

@merahitujambu: Alhamdulillah.

@Yusuf: Tulah pasal.

@Mimito: Masih sakit badan.

@Gary: Ala gambar tak banyak. Punyalah Kak Wina cadang macam banyak jer. Haha. Maaf.