Nuffnang

Saturday, September 24, 2011

Susun Atur Perabot Blog



 بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum...

Sempat mengubah susun atur peralatan dalam blog dan tukar susunan perabot. Kotak jerit tu Wina buat boleh dibuka dan ditutup. Rasa jimat ruang memandangkan banyak sangat perabot dalam blog Wina ni. Itu sahaja nak beritahu. Jumpa lagi. Klik kotak jerit kalau nak tinggalkan jejak. 

Kedudukan Kotak Jerit



Iklan sekejap ini blogger Wina baru kenal daripada segmen si Iqa. Klik pada kain rentang di bawah atau di sini



http://suterakasihyann.blogspot.com/







15 comments:

yusuflaili said...

Salam;
cantik dah susunan ni...

NA said...

@Yusuf: Buat perubahan kecil-kecilan jer.

maszull said...

salam wina...wah sedikit perubahan telah dilakukn...:)

NA said...

@Mama Maszull: Perubahan kecil jer. Mama cepat kemaskini blog.

[sutera kasih] said...

bagus widget tu, jimat ruang dlm blog :)


dear, thanks yeaa tampal banner tu. sy dh masukkan blog awk dlm bloglist 25 Kasih :)

NA said...

@Sutera Kasih: Terima kasih yer.

Ezad Skytech said...

dapat jimatkan sikit ruang kan..hee~

NA said...

@Ezad: Macam takde orang nampak je. Lepas buat tu takde orang pun tinggalkan jejak. Pelik.

Niena Pengembara Ilahi said...

oKk susunan yg bagus :D

Saiazuan said...

cantik! compact mode ;D

NA said...

@Niena@Saiazuan: Ek semua puji jer.

Jasman said...

sy suka...

fatynadia said...

oh baru perasan shoutbox akak kat situ. huhu

NA said...

@Fatyn: Lepas buat kotak jerit tertutup tu memang ramai tak nampak dan tak jumpa.

NormaLiza Mah said...

singgah2 usha2...
byk entry yg diteroka.
thx u.
smbil usha iklan.. moga dpt + dana tabung.
salam perkenalan. jom singgah...