Nuffnang

Thursday, September 22, 2011

Spontan Petang Khamis



Assalamualaikum...


Selamat petang.


Alhamdulillah rasa nyaman hari ini. Baru lepas hujan katakan.

Gambar Diambil Daripada Google

P.S: Tempat anda hujan tak? 

P.S.S: Sejuk-sejuk ni buat mata mengantuk nak tidur.


12 comments:

abghani said...

psr gudang pagi-ptg..masih hujan

NA said...

Abghani: Camtu memang sedap tidur. Ek nak zzzz pula rasa. Hehe.

yusuflaili said...

Salam;
seminggu ni dah,ari ni ujan besok lembab,lusa ujan balik berulang2 dlm bulan september ni..karang ni aku dah nak demam + batuk2.

NA said...

@Yusuf: Sini lak kejap hujan kejap panas. Ok Yusuf kena jaga kesihatan.

Panggil Aku Han said...

dekat tmpt han pns..belum ade tnda2 nk hujan :)

NA said...

@Han: Kat mana tu ek? Terima kasih sebab komen :)

Niena Pengembara Ilahi said...

kt sini xujan tpi aircond sgt2 sjuk

NA said...

@Niena: Tu tak aci aa memang sejuk sepanjang masa. Hehe.

Mama Atiyyah Umairah said...

kat pekan phg xdop ujan pun...huhuhuh....ujan pun ptg2 skjap ajerk...

NA said...

@Mama Atiyyah: Lain tempat lain cuaca. Cewah. Nasib baik takde salji.

Ummi_R❀salici❀us said...

haa'aa kak wina...sini pun sejuk...
tidur jugak tadi hehe~

NA said...

@Umi: Agaknya patut senyap jer alam blog ni.