Nuffnang

Saturday, June 4, 2011

Perkataan Terakhir Dan Ayat Sudah Dapat Bagi Peraduan Cari Cantum Menang Berita Harian Minggu Ke-3



Assalamualaikum...

Akhirnya satu perkataan terakhir telahpun diketahui hari ini. Perkataan tersebut ialah'Pendidikan'. Maka bolehlah kita menyusun perkataan-perkataan tersebut. Ok tulis semula:


Perkataan hari pertama: Membentuk


Perkataan hari kedua: Minda


Perkataan hari ketiga: Muda


Perkataan hari keempat: Dapat


Perkataan hari kelima: Generasi


Perkataan hari keenam: Pendidikan


Ahaha mesti ada yang dah dapat buat ayat, saya pun terus dapat bina ayat apabila dah dapat keenam-enam perkataan.


Esok tunggu borang terakhir sebelum boleh hantar. Nanti saya bagitahu ayat yang saya pilih untuk Minggu ke-3. Senang kan? :)


Saya tak pasti balik rumah atau tidur rumah Wan sebab kenduri malam ini di Seremban dan saya menunggu mak pulang untuk bertolak ke rumah Wan dulu sebelum pergi.


Apapun semoga anda gembira dengan hujung minggu ini. Jumpa lagi. 

P.S: Jawapan yang telah dihantar ialah 'PENDIDIKAN DAPAT MEMBENTUK MINDA GENERASI MUDA'



No comments: