Nuffnang

Friday, July 22, 2011

Pagi Subuh Jumaat Yang Indah...Hening

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua. Awal pagi pula saya bersiaran. Teruja sebab esok nak ambil adik di KLIA. Jangkaan dalam pukul 3 petang. Apapun sebelum itu nak pergi kenduri kahwin di kawasan KL. Tempat spesifik tak tahu lagi. Abah takde,mak pergi kursus. Tinggal saya seorang. Rasa dah macam bulan puasa pula suasana.

Eh oklah semoga kita diberkati Allah. Doa banyak-banyak tau pada hari ini kerana ada satu saat apabila kita minta, ia akan dimakbulkan. InsyaAllah. Jumpa lagi. 



P.S: Angin kuat sampai terdengar bunyi atap macam nak terbang je dan bunyi keriutan buaian.








8 comments:

abghani said...

kirim salam dgn adek.Berhati hati di jalanraya.TQVM kerana sudi melayari blog saya dan beri komen.TQ 1000x

Firdnurjue said...

wina...jue juga percaya..satu saat dihari jumaat sangat berkat..diperkenankan Allah doa-doa kita..hope Allah perkenankan semua doa-doa kita yea dear..:-)

schaze zainn said...

nanti nak pi jemput adik tu hati2 oke :)

btw, selamat menyambut ramadhan :)


p/s: kirim salam kat adik xP

maszull said...

slm mizz: berhati2 dijalan raya k...semoga selamat sampai ke destinasi mizz...:)

maszull said...

sori la in mama tersilap sebut nama plak tadi byk sgt buka blog smpai silap comment n letak nama jadi tukarkn jer nama mizz tu yer...jgn marah yer dah nyanyuk mama ni tu pun silap tulis...:D

NA said...

@schaze: terima kasih

@maszull: takpe, mizz macam miss (cik) juga kan? :)

Jasman said...

wah seronoknya...tinggal sorang eh...masak la spesel sikit tok adik tu...hehe

NA said...

Mak abah dah balik petang :)