Nuffnang

Friday, July 22, 2011

Perhatian Kepada Pembaca Budiman

Assalamualaikum...

Memandangkan esok tuan tanah blog ini nak pergi berjalan raya maka lawatan balas dan berjalan-jalan ke blog yang setia ini akan dibuat sehingga tuan tanah pulang (mungkin lewat sampai hari Ahad) Jadi jangan segan-segan tinggal komen. 

Pada pembaca baru yang suka baca dan rajin ke blog saya, bolehlah ikut (follow) dan tinggalkan komen di bawah yer. Pastikan profil diri korang tu ada terpampang. Takpun tulis alamat blog korang. Senang takyah saya tercari-cari, terus tampal (paste) alamat blog korang pada alamat pencarian (address bar) Kecuali kalau korang memang nak jadi pembaca misteri (macam ada beberapa orang dalam blog tuan tanah ni), ha tu korang taknak tinggalkan korang punya alamat blog pun takpe.

Ok jumpa lagi. Selamat berhujung minggu. Kalau rindu boleh baca tulisan lama-lama saya.

Kepada Yang Tak Tahu Bulatan Dibuat Ialah Alamat Pencarian (Address Bar) Kalau Rasa Profil Korang Tu Rahsia Takmo Saya Buka, Korang Bagi Je Alamat Blog, Biar Saya Tampal Masuk Alamat Pencarian, OK?  Ini Imej Daripada PC Disalin Masuk Ke Dalam Microsoft Paint Untuk Diedit

Tag also: Address bar





5 comments:

Zul Muhammad said...

sopan btul tuan tanah ni...hihihihi

abghani said...

tn tanah nk gie maner....

NA said...

@tzmlt: terima kasih sebab ikut

@abgghani: pergi kenduri di Cheras dan jemput adik di KLIA

aamalinaazman said...

hepy weekend!

jenjalan bebaikk!
>___<

NA said...

Mimi, saya dah selamat pulang pun :)