Nuffnang

Thursday, July 28, 2011

Ramadan Dinanti - Nanti

Assalamualaikum...

Tinggal 3 hari lagi Syaaban akan melabuhkan tirainya dan Ramadan menjelma. Kelip-kelip mata dah pun sampai puasa. 

Sebelum ini saya ada tulis lepas ambil M di lapangan terbang nak balik kampung sebab Uwan buat lemang kan? Saya silap ler, Sabtu ni baru bakar lemang untuk hari bantai. Tak sabar nak tunggu bukan sebab saya ni peminat lemang tapi sebab nak makan rendang dan berkumpul untuk cerita program-program Ramadan yang kami rancang nak buat.

Apa perancangan korang nak buat ketika Ramadan? 


P.S: Layan gambar yang tiada kaitan dengan tajuk. Ini Sony Walkman yang gambarnya diambil 2 tahun lepas. Dengar ketika hendak tidur atau tengah sentimental. 



P.S.S: Rakan sekolah telah menghurai tentang ingatan. Rupanya kalau kita ingat seseorang yang lama kita tak ingat tu sebenarnya kita dan dia serentak ingat. Jadi tiada istilah siapa ingat dulu.


Sony Walkman B133F



10 comments:

maszull said...

slm...selamat menyambut ramadhan yer...:)

nuRuL haNis said...

salam, terima kasih sbb follow blog anis. bila dtg ramadhan ngn syawal, yg penting quality time kita spend together ngn family n friends kan?

Ezad Skytech said...

lagi beberapa hari je nak masuk bulan Ramadhan kan..

selamat menyambut bulan Ramadhan..(^^,)

TYNTHA LANA said...

wina..selamat menyambut Ramdhan untuk wina sekeluarga :) terima kasih sebab tak jemu komen dientry lana yang tah apa2..apapun,jgn buat scra terpaksa ya wina :)

NA said...

@Mama Maszull: Terima kasih.

@Anyz: Betul tu selain ibadat kepada Allah kena tingkatkan.

@Ezad: Terima kasih.

@Lana: InsyaAllah.

noona said...

slmt berpuase

sergeant keroro said...

tak sabar nak masuk bulan puasa :)

NA said...

@Noona: Sama untuk awak juga. Terima kasih.

@Keroro: 3 hari lagi.

aimie amalina said...

hehehe
sesame ingta ye..
heee..
x sbr nye
cam mama mimi
suke benooo la lemang..hehehe =))
salam ramadhan ye akak wina!

NA said...

@Mimito: Terima kasih yer bagi tips. Salam Ramadan Mimi. Kak Wina kureng skit lemang :)