Nuffnang

Wednesday, July 27, 2011

Hari Ini Hari Kekurangan Jiwa Pada Blog



Assalamualaikum...

Selamat malam semua. Haha hari ini lewat sedikit melayari internet. Hari tak produktif untuk diri ini dan kekurangan 'mood'. Agaknya sebab hari ini hari Rabu hari yang memang tiada kata-kata agaknya.

Jadi hari ini saya 'hidangkan' mata pembaca yang membaca tulisan ini apam bintik-bintik atau dalam kata lain apam polkadot. Ada yang belum tahu kan bagaimana rupa apam bintik-bintik kan ? Sila jamu mata untuk lihat rupa paras apam tersebut.

Ok nanti saya sambung tulis lagi. Jumpa lagi.Terima kasih kerana singgah dan baca serta komen.





Bulatan: Letak Inti Coklat Atau Beri Biru


13 comments:

schaze zainn said...

schaze pon penah buat apam polkadot ni xP

schaze suke buh inti beri biru juga. mmg best!

NA said...

@Schaze: Apam cara baru ni memang sedap. Hehe

Ezad Skytech said...

tak pernah makan la apam polkadot ni kak..macam sedap je..heee (^^,)

aimie amalina said...

ayooo
akak
mood g mane?hehhe
xpela..bole jamu mate dgn si comey polkadot nih...hehehe
x sanggop nak amam..hehhe

Cik Sara said...

Hoho..polka dot..comel2x..

NA said...

@Ezad: Memang sedap.

@Mimito: Terima kasih yer.

@Cik Sara: Tapi bintik-bintik tak jadi sangat.

Jasman said...

nampak mcm sedap...buat kan 1 boleh?hehe

abghani said...

OOoooooo...ini apam pakadot.Ni pakai tepung beras ke?

TYNTHA LANA said...

cam jasman ckp..nampak sedp..nak jugak 1 leh?heheheeh. Wina buat semua ke ni?utk mkn?utk jual??

NA said...

@Jasman: Datang sini meh

@Lana: Hehe boleh gak datang sini. Ni untuk makan je

@Abgghani: Pakai tepung gandum. Itu beza apam eno dengan apam bintik-bintik

teha said...

waa ! cam sdp jee kalu ade inti cokelat.. :)

Farah Farouk said...

xsedap..
xsuka mkn
=.="

NA said...

@teha: memang sedap

@Farah: Tak suka ada inti ke? Hehe