Nuffnang

Sunday, July 17, 2011

6 Hari Lagi...

Assalamualaikum...

Selamat petang semua. Semoga korang gembira dan dapat melakukan aktiviti yang disukai. Apa yang lagi 6 hari tersebut?

Jeng-jeng.......................................

6 hari lagi, adik bongsu saya M akan balik ke Malaysia untuk bercuti dan sempatlah berpuasa dan beraya sehari di sini. Menghitung hari tadi. Eh lagi 6 hari tinggal. 

Semoga perjalanan berjalan dengan lancar dan dapat menempuh dengan sabar transit yang panjang dan memenatkan di Dubai. 

Kami (saya dan ahli keluarga) tak sabar menunggu kepulanganmu, M.

23 Julai 2011

P.S: Uwan akan buat hari 'bantai' pada esoknya pula. Selamat melantak lomang puas-puas ya, M.


6 comments:

abghani said...

lamo tk dongar perkataan bantai iaitu sehari sebolum gayo..uuuuh bakar lomang kacau penganan..hehe den tegingat maso dulu dulu hari mantai

NA said...

@abghani: Lamo tak dongar perkataan bantai? Apo yang abghani selalu dongar? Hehe...

abghani said...

malam raya den selalu dongar bebudak skrg cakap

NA said...

@abgghani: Bro, tak buat apo-apo ke pada hari bantai ni nanti? Bro, jangan lupo tulih pengalaman bro bakar lomang kacau penganan kat blog tau :)

schaze zainn said...

selamat pulang ke malaysia ye! xP

p/s: hari bantai tu apa ye? sbb kalo pe yg schaze faham kalo kat perak, org ckp bantai ni mcm nak pukul / blasah org..haha

NA said...

@shaze: hari bantai tu hari menjelang nak puasa, kita buat makan-makan untuk raikan Ramadan