Nuffnang

Tuesday, July 12, 2011

SEGMENT : Saya Punya Lagi Best!


Assalamualaikum…

Selamat awal pagi semua. Sebenarnya lama juga saya terfikir nak masuk peraduan si Nokakashichi TAPI terfikir juga ada ke tulisan saya yang paling meletup? Jadi saya  membelek-belek tulisan lama. Berbelah bahagi nak pilih yang terbaik. Timbang berat ringan mana nak pilih. Ada tulisan berbentuk kenangan lama.Ada ke orang ramai berpandangan tulisan tersebut menarik? Akhirnya saya memilih tulisan/pos saya yang paling popular hinggakan orang US pun terjemahkan dalam Bahasa Inggeris. Eh sebelum itu sesiapa yang berminat boleh pergi ke blog Nokakashichi. Mari saya tepek gambar kepala blog (header) dia supaya korang boleh tengok alamat blog dia dan lepas tu jangan lupa baca syarat-syarat penyertaan.



Saya persembahkan tulisan paling popular dalam pos yang menarik.

Sesiapa belum baca boleh baca. Ok itu sahaja. Jumpa lagi.

P.S: Tarikh tutup ialah 31 Julai 2011, 11:59 malam waktu Malaysia. Cepat sebelum terlambat



5 comments:

Firdaus Life said...

Segmen entri best ? menarik juga ni.

NA said...

Aha segmen tu senang jer. Freaky letak je tulisan yang rasa menarik

abghani said...

goog blog.teruskan berblog dan bertukar fikiran cara penulisan.
dri-bilapahatberbunyi-abghani

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

howyeah!!thanxs join yah!
hehe :D

NA said...

@abghani: Terima kasih. Masih lemah lagi penulisan saya. Eh awak ke ikut blog saya secara senyap? Terima kasih yer.

@Noka: Sama-sama.