Nuffnang

Saturday, July 2, 2011

Pemenang Peraduan Cari Cantum Menang Berita Harian Dah Keluar.



Assalamualaikum...
Selamat petang. Eh sebelum tu nak buat pembetulan, saya tersilap bukan M nak melancong. Rupanya abah.
Tadi mak balik dalam kul 5 lebih bawa Harian Metro.
"Mak, keputusan peraduan dah keluar hari ini." Saya pandang mak bawa suratkhabar. "Eh bukan abah ke selalu beli?"
Mak membalas "tak tahu ke hari ini abah takde? Abah pergi Manila."
"Tak tahu pun. Mak, Na letak nama mak untuk peraduan. Bersedia ok kalau mereka telefon."
Sudahnya tak beli Berita Harian hari ini. Abah takde. Dia yang selalu beli suratkhabar.
Makluman semua keputusan peraduan dah keluar. Terima kasih kepada cik/encik/puan tiada nama dan Mazri yang bagitahu. Hehe terkulat-kulat saya apabila mereka bagitahu keputusan dah keluar hari ini. Cik/Encik/Puan tiada bernama bagitahu di mukasurat 18 Ruangan Nasional. Sila semak nama anda kalau anda ada sertai.
Harap-harap tulisan saya ada membantu sedikit sebanyak mereka yang sertai peraduan.














5 comments:

Freaky said...

nama kak wina ada tak ?

NA said...

Tak beli pula hari ini Berita Harian. Kak Wina letak nama mak kat peraduan tu. Wah tahniah Freaky, pengikut dah 1003 :)

aisyah razali said...

salam.anon tu saya la kak.
akak xkenal jadi letak je la anon kat situ.
saya teruja sangat nak taw siapa pemenang.

NA said...

Terima kasih sebab bagitahu tapi mungkin pemenang tak buka internet kut. Kalau Aisyah rajin boleh tulis nama dan no kad pengenalan tu mana tahu mereka yang tak beli suratkhabar boleh tahu.
Takpelah kita cuba lain kali.

Khalil said...

Di mana bleh tgk senarai pemenang tu?